.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوري اسلامي 3 شنبه

در تهران برخي از آثار ضد دين توسط افراد ناشناخته بين مردم توزيع مي گردد. آتي نيوز نوشت : يكي از اين آثار كتابي به قلم « الف . ك » است . اين نويسنده موهن در عنوان و در ابتداي متن كتابش به منظور جلوگيري از حساسيت ها به گمراهي هاي تورات و انجيل اشاره كرده است لكن در ادامه به اسلام شيعه گري مرجعيت و امامان معصوم به طور گسترده توهين كرده و بسياري از احكام اعتقادي و مذهبي تشيع را مورد تحقير و تمسخر قرار داده است .

تصويربرداران يكي از شبكه هاي ماهواره اي كه عمدتا به پخش ترانه هاي غيرمجاز براي ايرانيان داخل كشور اقدام مي نمايد به طور گسترده اي در سطح شهرهاي بزرگ كشور درحال فعاليت مانند دربند دركه توچال و لويزان اقدام به مصاحبه با كه عمدتا به منظور PMC جوانان ايراني درباره اين شبكه و ويژگي هاي آن مي نمايند . به گزارش خبرآنلاين اين اقدام شبكه جذب مخاطبان جوان صورت مي گيرد در ايام تعطيلات نوروز شدت بيشتري به خود گرفته بود و اينك كم و بيش ادامه دارد. همچنين برخي كليپ هايي كه از اين تلويزيون پخش مي شود در تهران تصويربرداري شده اند.

آمار دستگيري هاي افراد شركت كننده در پارتي هاي شبانه در شهرستان ها نشان مي دهد كه برخلاف برخي گزارش ها بازار اين نوع پارتي ها در شهرستان ها و حتي شهرهاي كوچك به طرز هشدار دهنده اي نسبت به تهران درحال افزايش است . به گزارش آخرين نيوز با بازداشت يك گروه 50 نفره ديگر در پارتي هاي شبانه در يكي از شهرستان هاي استان خراسان كارشناسان نسبت به گسترش قابل تامل اين گونه برنامه ها در شهرهاي كوچك ابراز نگراني كردند. اين درحالي است كه بيش از يك گروه پارتي 72 نفره شامل 25 زن و 47 مرد جوان نيز در يكي از شهرستان هاي اين استان دستگير شده بود . اسفندماه گذشته گروههاي متعددي به جرم شركت در پارتي بازداشت شده بودند كه اكثر اين افراد در گروه سني زير 25 سال قرار داشتند . بنابه اخبار رسيده يك پارتي 44 نفره در يكي از شهرستان هاي استان مازندران پارتي 30 نفره در يكي از شهرستان هاي استان يزد پارتي 45 نفره در يكي از شهرستان هاي استان سمنان و گرگان و ... گزارش شده بود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.